ahli2 majesty...

Hi, Semua! selamat menempuh hari-hari yang dilalui.....
ada persoalan nie...

team majesty kita ni, selain adalah sebuah team yang mempunyai minat yang sama iaitu midified keta, ada baju yang bakal tiba (cun woooo, jgn jeles) dan lambang majesty kat belakang keta tu... sebenarnya ada satu i tak puas hati... siapa-siapa ahli team nie? terbuka kepada semua ke atau yang berdaftar je... sebab dengar2 ada cite lambang ni dah sampai tawau... tp tak tau sape empunya keta... lambang tu dah tak copyright lagi dah.. sape2 pun bleh guna lambang 2, kadang2 rasa mcm nak cabut je kt keta i tu... letak lambang unduk2 (hahahaha)... so, kite kena kenal sape2 team kite, jgn je keta ada lmbg tapi tak kenal sape...

kepada semua team majesty dan yang rasa dah jadi team majesty dicadangkan agar berdaftar sebagai ahli yang sah... supaya dikenalpasti agar takde kes2 sabotaj atau boikot dengan team ni....tak nak lah team nie jadi tema plak... so bosss, buatlah borang bos... hehehe.

ok, jangan ada yang kecik hati, hak sebagai ahli rasanya perlu luahan mcm nie....lagipun bukan semua dapat duduk semeja serentak di restoran iza....he3 (promote skt restoran 2)



sekian.....

0 comments: